søndag den 31. juli 2016

Optimering

Søndagskomsammen ved badebroen

Jeg var lige ved at tage regntøj på til morgenturen, men heldigvis også kun lige ved, for solen skinnede og det var ret varmt. På vej mod badebroen mødte vi den dejlige brune labrador Molly, drengene blev sluppet, og vi gik videre mod badebroen, hvor der var det sædvanlige søndagshundekomsammen. Jeg talte cirka 10 hunde, det går alle løs, og det er hyggeligt.

Jeg glemte i bloggen i går at nævne de 5 x 10 godbidders træning, jeg kørte med hundene i går aftes. For hver hund er der 1-3 fokusområder, der er præcis 10 godbidder at gøre godt med, og hundene elsker det.

Egern fotograferet fra drivhuset - hundene opdagede ikke noget

Som læserne af min blog i går kan se, har jeg en ret stram tidsplan for august, og optimeringer er velkomne. En god mulighed dukkede op i dag … 13.-14. august skal jeg til rallyprøver på Bornholm med Megan og Max, championklasse starter kl. 13 lørdag og kl. 9 søndag, så fluks blev reservationer ændret, så jeg kommer over lørdag morgen ( i stedet for fredag) og tidligt hjem søndag. En overnatning mindre og tidligere hjem. Perfekt.

Mit nye HTM-program er absolut kun på skitseplanet. Kun Anita har hørt musikken, og hun er kommet nogle gode forslag til forbedringer, så der eksisterer nu en version 2 af Whisky-medleyet.

Jeg har masser af idéer til programmet, og mon ikke jeg kan bruge summercampen til at få nye idéer til programmet?! Jo, det er jeg sikker på. Der er heldigvis flere individuelle runder, og jeg ved præcis, hvad de skal bruges til.

Søndagsmiddag i drivhuset

Ingen kommentarer: