mandag den 16. april 2018

Paddington




Det har været en god dag, noget anderledes en jeg havde forventet.

Der kom en besked fra Anita til morgen: ”Prøv at søge på 'Paddington Bear' fx Full version eller Record - der er også den korte intro til tegnefilmene. Måske kan man lave noget sammenklip. Perfekt til LB 😀😀”.

Jeg fandt ovenstående klip og tænkte, hvorfor har jeg ikke fundet på det?! Perfekt! Til de ikke -indviede: Lille Bjørn fik sit navn før han blev registreret, så Lizzie Bauder valgte naturligvis at han skulle hedde Wessex Paddington i stambogen.

Jeg hørte musikken, da jeg kørte på værkstedet med bilen (skift af bremseskiver og bremseklodser). Jeg tænke på nummeret hos tandlægen i morges (skift af sølvplombe), og det er lovende, meget lovende. Klippet sammen med sangen er der masser af potentiale i det 😊

Kl. 14:38 kom der en mail om, at der ingen fyringer var i min afdeling. Det var en lettelse.

Vi fik champagne herhjemme alligevel, for det var da trods alt ikke dumt, ikke at blive fyret.

HTM3-nummeret har jeg gået forfra og bagfra i hovedet i løbet af dagen, jeg kan det ret godt nu. Det er så fedt, og jeg glæder mig til at udvikle det over de næste mange måneder.

I morgen er vi tilbage til normalen, rallytræning med Max og Nose Work træning med Lille Bjørn.

Og så lige et PS. Jeg opdaterede i dag kvalifikationslisten til DKKs DM i rally. Der udestår 13 kvalifikationsprøver, og der er ingen, der får noget forærende.

I juniorklasse forventer jeg ikke, at der kommer mere end 20 kvalificerede, så de 8, som pt. står på listen, skulle være ret sikre. 2 førere er kvalificerede med hver tre hunde, Kimmie og Mathilde. Mathilde med Boogie (nr. 3), Max (nr. 5) og Lille Bjørn (nr. 8).

Som nr. 20 i hver klasse kræves der pt. følgende:
  • Begynderklasse 99 point og 4. v. ud af 13.
  • Øvet klasse 98 point og 2.v. ud af 14
  • Ekspertklasse 98 point og 1.v. ud af 8
  • Championklasse 97 point og 3.v. ud af 14
Det er bestemt ikke for tøsedrenge at kvalificere sig til DM.

Ingen kommentarer: