fredag den 13. april 2018

The Best Things in Life



Jeg har skrevet det flere gange tidligere, men nu kommer det igen: Jeg er privilegeret.

Jeg er kommet på et nyt projekt på arbejde, vi havde officiel igangsættelse med kunden i går, og endte på NOHO i Kødbyen til en meget hyggelig og lækker middag.

På mandag bliver de, der bliver ramt af fyringsrunden informeret. Jeg kan sagtens tænke mig, at jeg er i farezonen, men jeg har også besluttet, at jeg vil tage det konstruktivt, hvis det er mig. Så det bliver med champagne herhjemme og igangsætning af netværket, og så dukker der sikkert noget op 😊

Aftensmaden i dag var simpel og dog luksus. Vi havde købt 2 kg. jomfruhummere, så aftensmaden var English muffins med jomfruhummer, dertil champagne.

På privatfronten er der kommet nogle fødselsdagsinvitationer, som ikke lige ramte så godt – altså rigtige luksusproblemer. Leos fødselsdag 12. maj kl. 13, kolliderer med at jeg skal dømme rally, op i HTM med Lille Bjørn, og Mathilde skal op i juniorklasse med Lille Bjørn og Max.

2. juni kl. 13 er vi inviteret til Sandra og Frasses fødselsdag, der er jeg tilmeldt Hornsherred FS/HTM Cup, som betyder noget for mig. Jeg har en plan B, som hedder at gå cirka 11:30, men det kommer selvfølgelig helt an på dagens program.

Det nager noget, at skulle sige nej tak til fødselsdage for begge børnebørn og svigerdatter ….

Mit hundemæssige fokus lige nu ligger på de nye HTM-numre. Vuffillivov i en version klippet ned til 2:40, som skal være Lille Bjørns nye HTM-musik. Og Englishman in New York i en 3:30 udgave. Kæmpestor tak til Lonni, som har redigeret!

Jeg har skemaerne klar og weekendens hovedfokus er at få styr på programmerne på papiret. Jeg har hørt musikken mange gange de seneste dage, og det er en fed følelse at mærke at det er skidegode numre og at jeg kan mærke hvordan jeg skal opbygge begge numre. Det er én af grundene til at jeg elsker HTM!

Ingen kommentarer: