fredag den 12. marts 2021

Generalforsamlinger og alt sådan noget

Otto og far til rally hos Camilla

Generalforsamlinger er årlige arrangementer i mange sammenhænge, jeg har to, som er vigtige for mig.

I går var det deadline for at modtage forslag til Sydkystens Hundeskoles generalforsamling den 18. marts. Der kom ingen, og dermed var der genvalg på alle poster: Connie Bai og jeg fortsætter i bestyrelsen, Anita fortsætter som revisor, og Conni er igen suppleant. Den officielle generalforsamling er nu bare en formssag.

Rodfrugter og lam

En lækker rødvin

PLR Holding ApS er selskabet, som minder mig om min fortid som selvstændig. Der er beskedne aktiver tilbage, og jeg får et årligt et udbytte. I dag blev generalforsamlingen afholdt og alt var fint. Vi fejrede det med en god middag og noget lækker vin, det var næsten som en almindelig fredag!

Jeg anede ikke at Camilla havde taget billeder ved rallytræningen, men pludselig lå der en stribe på Facebook, blandt andet ovenstående. Mit hjerte slog lige lidt hurtigere, for det er jo præcis det fokus jeg drømmer om fra Otto!!!

Apropos rally så har DKKs rallyudvalg i dag annonceret, at der er givet permanent mulighed for at søge rallyprøver med kun to ugers varsel, og uden alle klasser. Det gælder alle prøver, der ikke kvalificerer til DM eller Årets Hund. 

Jeg kan se en masse muligheder i de to ændringer. Forestil dig en lokal klub eller forening, som gerne vil holde en afslutning på rallysæsonen. De kan pludselig med ganske kort varsel hyre en dommer og afvikle en prøve, og bare med 10 deltagere (afhængig af dommere, hjælpere og præmier) kan det løbe rundt. Jeg forestiller mig ikke at ”almindelige” rallyprøver bliver anderledes, for det er et stort arbejde at arrangere en almindelig prøve, og det gør man ikke normalt med to ugers varsel, og slet ikke hvis kan vil have mange deltagere 😊 Jeg kan bestemt sagtens forestille mig, at jeg i Sydkystens Hundeskole sammenhæng arrangerer en skræddersyet prøve med 1-2 klasser. 

Skiltene til søndag er klar ;-)

Jeg har været flittig med design af rallybaner. Banerne til på søndag har været klar en lille uges tid, er gjort klar i dag og bliver sendt ud til deltagerne i morgen. Banerne til 21. og 28. september er også klar. 

I onsdags fik jeg en henvendelse fra en klub, der ledte efter en instruktør til efteruddannelse af deres rallyinstruktører. Henvendelsen var topprofessionel, og formuleret på en måde, som gjorde at jeg bruget max ½ sekund på at betænke mig. Og glæder mig rigtigt meget til at gennemføre et halvdagskursus senere på måneden. 

PS: Jeg har også fået trænet hjemmeopgaverne med Otto til holdet på Johanna næste tirsdag 😉

Ingen kommentarer: