lørdag den 9. april 2022

Rosebud

Lille Bjørn 9. april 2012 (foto: Trine Rafn)
Jeg havde et ærinde i Roskilde i går morges. 


Jeg gik forbi den altid spændende franske vinhandel. 

Tour de France 2022 starter her :-)

Jeg nød morgensolen på Stændertorvet. 

Besøget hos lægen i Solrød var ganske opløftende. Formodet diagnose Spinalstenose, det passer på en prik med symptomerne. Jeg har fået øvelser, som kan afhjælpe. 

Efter konsultationen hos ortopædkirurgen 27.4 taler vi om det videre. 


Aftensmaden: Moules frites. 

I dag slapper dag. 

Dagens minde var præcis 10 år gammelt, taget af Trine Rafn, vidunderligt foto af Lille Bjørn. 


Et andet minde var 5 år gammelt, fra en rallyprøve med Megan, Lille Bjørn og Max. 


Midt på dagen en tur i Karlslunde Mose, på fotoet anes talrige Bramgæs. 
'
Jeg gik i gang med oprydning i garagen, som altid tiltrængt, masser at smide ud, masser at gemme, minderne vælter frem. 

Hengemte pokaler og rosetter, næseprøvepinde, felter, apporter, kegler, legetøj mv. 


 Et sæt rallyskilteholdere, de bliver solgt til fordel for HMC. 

Et intakt sæt skilte version 2014, de burde på rallymuseum. 


Mellem alt det andet: Megans line fra talløse prøver. 


Aftensmaden: Tapas.

Ingen kommentarer: