fredag den 1. april 2022

Nordisk rallytræning


I dag havde jeg fået sneget noget nordisk træning ind i kalenderen 😊 Karina, Mette og jeg havde en aftale i Stestrup Hallen og jeg havde gjort Sofia Änglebys bane fra de svenske udtagelsesprøver den 20. marts 2022 klar. 


Jeg havde store udfordringer med starten af banen, ikke pga. skiltene, men Max snusede/gik væk; det fik jeg heldigvis en masse godt input til at håndtere, så vi endte med den flotteste start til allersidst. 

I første runde var der fejl på øvelse 8 (sit til sidst), 9 (3 skridt i stedet for 2!!!), 12 (lidt kort bak?) og 17 (sidste vending). Lidt sløseri, lidt overtænkning og lidt usikkerhed, men bestemt en god bane og meget flotte passager. Plus ikke mindst noget superfeedback fra Karina og Mette. 

Da vi efter lidt startrod kom i gang med banen sidste gang, gik det som en drøm! ALT lykkedes og Max – OG hans fører 😉 – var 100 % på. Det var den bedste nordiske bane vi nogensinde har gået. 


Træning, konkurrencer mv. i den kommende periode ses ovenfor. Det hele ender med at være minder, forhåbentlig flest gode; jeg glæder mig til det alt sammen men allermest til det, som er lidt udover det ”normale”:
  • Et kursus med Tytti, finsk dommer og kollega i NKU’s rallyudvalg næste weekend. Max og jeg tager på drengetur til Vejle og Winnies Hundivers. Der indgår en middagsaftale lørdag aften på et spændende sted i Vejle.
  • Et FCI-udvalgsmøde i Wien, hvor vi forhåbentlig rykker rigtigt meget på reglement mv., og der forhåbentlig bliver mulighed for at opleve lidt af Wien, og måske et ekstra lækkert måltid fredag aften?
  • En tur til Bornholm med Christina & Tempo, der er et par rallyprøver inkluderet, og mon ikke vi også finder et godt sted at spise lørdag aften 😉
  • Kvalifikationsprøverne til landsholdet i Hangaren, hvor der bliver en masse sjove rallyoplevelser og forhåbentlig med en lækker middag i Århus inkluderet.
Jeg er heldig at få lov at være en del af dette 💓

Ingen kommentarer: