fredag den 16. juli 2010

Sommerpause – og planlægning

Vi havde lidt kombineret rally- og LP-træning i Sydkystens Hundeskole tirsdag og torsdag. Megan var med begge gange og fik trænet rally (hun afprøvede alle banerne før start) og LP-fællesøvelser.
Men så er der også stoppet for al undervisning, planlagt træning og prøveaktivitet resten af måneden.
Planerne for de kommende måneder kan ses i kalenderen.
I Sydkystens Hundeskole kører jeg en afsluttende gang sommertræning første uge af august, og derefter begynder fire kurser, rally og LP tirsdag og rally og LP torsdag.
Jeg har ikke planlagt noget organiseret træning for Lille Bjørn eller Megan, så det bliver som det har være de seneste måneder, ad hoc træning, bortset fra at Megan naturligvis er med til at alle træningsaftenerne.
Prøvemæssigt bliver det en stille periode. Jeg har tilmeldt begge hundene rallyprøver 21. august, 12. september og 16. oktober, og Megan skal op til LP3 12. september. Sidstnævnte dag afholder Spaniel Klubben dels officielle LP-prøver (for egne racer), dels rallyprøver (for alle racer), og det er jeg naturligvis med til at arrangere. Megans deltagelse i LP3 bliver hendes sidste optræden i officiel LP-sammenhæng, og jeg satser fremover på rally med begge hundene.
Så er der nogle interessante kurser på programmet.
Og drømmen om den næste hund lever i bedste velgående.

Ingen kommentarer: