tirsdag den 20. november 2012

Planlægning af træning


I går havde jeg så været så heldig, at jeg skulle gennemføre de første hold i vores nye hal, tre LP-hold som havde sidste træningsrunde. Bortset fra akustikken, er den nye hal på enhver måde bedre end den gamle, og den skal vi nok få rigtigt meget glæde af. Mens jeg skriver dette har jeg opslået 5 selvtræningshold og lukket et LP-hold, og der er fortsat ledige pladser på 31 hold, alle indendørs i en opvarmet hal – ren luksus.

Jeg er også selv ved at hane styr på trænings- og undervisningsaktiviteterne for de kommende 4 måneder, de er samlet i kalenderen.

Jeg fortsætter med at undervise i LP om mandagen og rally om onsdagen, jeg træner LP med Max hos Anita onsdag og Johanna torsdag, og LP med Lille Bjørn hos Johanna torsdag. Så er der planlagt en del selvtræning og i nævnte periode kun 4 prøver i alt: LP med Max og Lille Bjørn på søndag, og rally med Megan 29. og 31. december.

Jeg er fristet til at melde til lidt mere, men nu forsøger jeg at nære mig. Mærkeligt nok virker hundene ganske tændte til træning, selvom vi ikke træner vildt meget til dagligt, så egentlig synes jeg at vi har fundet en god balance mellem træning og ikke træning.

Jeg har naturligvis træningsplaner for alle hundene, og målet er at jeg kan gå op til LP3 med både Max og Lille Bjørn 28. april og gøre det rigtigt godt.


Jeg har 5 km til hallen, det er fantastisk luksus. I går gik vejen omkring min revisor (det er lige på vejen), hvor jeg hentede to fasaner. Under fuldt fokus fra alle hundene blev de ordnet i eftermiddags, og den ene indgik i aftensmaden :-) Jeg havde i et svagt øjeblik overvejet om en fasan kunne bruges i et fristende 8-tal, men det ville da være synd for fasanen.

Ingen kommentarer: