søndag den 28. januar 2018

Sådan går 2018 – måske


Jeg har siden 2011 haft en årlig quiz, hvor man skulle gætte, hvordan mit hundeår ville gå. Der er kommet 10 besvarelser på quiz 2018, men uanset hvad der står på siden, så har jeg forlænget fristen for at deltage til 31. januar 2018. For prøvesæsonen er endnu ikke gået i gang for mit vedkommende.

Hvis man skal tro de 10, der har gættet allerede, kommer 2018 til at gå således, i parentes antal, der tror på det:
  • Lille Bjørn får et certifikat i rally championklasse (9), men bliver ikke superrallychampion (10).
  • Lille Bjørn kommer til DM i rally (10) og kvalificerer sig til Årets Hund i rally (8).
  • Lille Bjørn består en NW-prøve (9) og får NW1-titlen (6).
  • Lille Bjørn får HTM1-titlen (10), består en HTM-prøve (8) og får måske HTM2-titlen (5). Han kommer i top 3 ved Årets Hund i HTM2 i DKK (7).
  • Max får et certifikat i rally championklasse (7), men bliver ikke superrallychampion (9).
  • Max kommer til DM i rally (8) og kvalificerer sig til Årets Hund i rally (8).
  • Max består en NW-prøve (9) og får NW1-titlen (6).
  • Max består en HTM3-prøve (10), men får ikke et certifikat i HTM3 (8) og bliver dermed ikke HTM-champion (10).
  • Lille Bjørn får flest point til en rallyprøve (7) og får bedste placering ved DM i rally (8).
  • Lille Bjørn kommer til at deltage i 18 rallyprøver (mindst 10, max 30), 9 HTM-prøver (mindst 4, max 12) og 3 NW-prøver (mindst 0, max 5).
  • Max kommer til at deltage i 17 rallyprøver (mindst 8, max 30), 9 HTM-prøver (mindst 6, max 13) og 4 NW-prøver (mindst 0, max 5).
  • Jeg kommer til at dømme 12 officielle rallyprøver i Danmark (mindst 8, max 15).
  • Jeg får en ny hund i 2018 (8), det bliver en engelsk springer spaniel (2), terrier (2), border terrier (3) eller Jack Russel terrier (3).
Det er gætterier og det er kun for sjov. Jeg er sikker på at jeg får et dejligt hundeår 2018 under alle omstændigheder 😊

Ingen kommentarer: