torsdag den 6. oktober 2022

50 dage til NM


Til DM havde jeg skrevet en meget detaljeret plan for forløbet frem til dagen og selve afviklingen af prøvedagen. Jeg har taget udgangspunkt i den, da jeg i går udarbejdede en tilsvarende plan for forløbet frem til NM, en første version, men dog med en masse detaljer. 

Det giver mig mental tryghed at have dette dokument, løbende at supplere og justere beskrivelserne og - så vidt det kan lade sig gøre - sikre mig mod for mange overraskelser, som jeg burde have kunnet forudse :-) 

Vi småfejrer lidt i dag, det har været tre superdejlige dage, her lidt nedslag:

Mandag, Otto til Nose Work hos Merete

Mere Nose Work

Aftensmad hos Burger Hytten Solrød

Tirsdag rally hos Karina med Max og Otto.
I første runde fokus på starter, jeg fik givet Max' start en dejlig opdatering :-)

I anden runde fokus på fremadsendelser

Torsdag: Dine følelser er dit kompas – livestream med Mia Skytte O’Toole,
forfatter til Følernes kompas - meget tankevækkende og inspirerende

Takeaway hentet fra Den lille Gourmande

Fragilité fra Konditoriet på Nørregade

Og efter fitness lækker tapas og skøn vin ❤


Ingen kommentarer: