lørdag den 1. oktober 2022

Tre skønne prøver - championklasse nr. 200 med Max

Nordisk klasse (dommer: Helle)

DKK's rallyudvalg havde fået æren at indvie DKK nye hal i Ringsted. Det blev gjort med manér med en dobbelt rallyprøve og en nordisk klasse.

Jeg havde en fantastisk dag, som deltager og som prøveleder.

Jeg ankom lidt ude af balance, men fik en aftale med Johanna om at parkere alt det dårlige hos hende indtil prøverne var omme., så jeg kunne have 100 % fokus på Max. Det virkede!

Max og jeg gik tre virkeligt skønne baner, hvor jeg var tro mod alt det, som jeg har skrevet i tidligere blogindlæg. Det eneste er der er galt med de tre næste fotos er, at Max ikke er med, det er bagsiden ved også at arrangere ...

Championklasse (dommer: Liv) - det var championklasse nr. 200 med Max!

Championklasse (dommer: Helle)

Efter præmieoverrækkelsen i Nordisk klasse fik jeg det dårlige, jeg havde parkeret hos Johanna, retur, og fik det håndteret med Liv bagefter.

Tre dejlige prøver med Max i topform, og nogle mentale irritationsmomenter håndteret - det var en skøn prøve dag 💓💓💓




Ingen kommentarer: