tirsdag den 29. januar 2019

Keep It Simple


Jeg har haft en skøn dag på flere fronter og det er bare dejligt!

Jeg havde igen en rigtig god fitness time hos Tina. Kriterierne bliver hævet, fx længere stræk, tungere vægte, der kommer nye øvelser, og jeg bliver på en god måde udfordret og presset. Da timen var omme talte Tina op at jeg havde haft 5 større øvelser og 4 mindre, og de fleste med lidt mere, end der plejede at være. Jeg ville have fotograferet sedlen med Tinas noter til bloggen, men Tina var ikke tilfreds med det, så i stedet fik jeg en gentagelse, som kan ses på videoen.



Jeg hopper bare frem og tilbage, og det ser måske ret let ud. Men tro mig, jeg havde lige haft to tilsvarende omgange efter nogle andre øvelser, der skulle få pulsen i vejret, og det var hårdt.

Bagefter føles det hele bare fantastisk 

Jeg fik også en tiltrængt klipning, hos Sofie i Salon three flowers. Kirsten er kommet der i mange år, og nu bliver jeg også klippet fast der. Jeg havde ærligt talt dårlig samvittighed over at støtte en af de utallige frisørsaloner med ufaglært personale, latterliget lave priser og kun kontant betaling. Sofie er topuddannet, hendes regnskaber bliver revideret af samme revisor som vi bruger (og så er det 110 % i orden), og så er det tophyggeligt at sludre med hende om alt muligt, i dag om fitness og alt sådan noget.




Til aften var jeg til Nose Work træning med Max hos Merete i Hedehusene. Ingen tvivl om at han har udviklet sig gevaldigt og i dag var han absolut i topform. De sejeste søg på trapper, et eminent indesøg hos Merete, hvor han søgte fra starten, en masse gode selvtræningssøg og igen et superflot søg hos Merete med 4 kilder i det ene rum. Ikke noget med at tjekke alt muligt andet, han var på og han var god.

Vi huskede en pause, hvor jeg bl.a. fik vist Anita hvordan vores hands up, hvor jeg drejer rundt mens Max står med forpoterne op ad mig, fungerer og det bliver bare så godt. Jeg glæder mig til at vise hele FS-nummeret i sammenhæng til træning på lørdag.

 
 
Oveni alt dette kunne jeg så vende hjem til den allerlækreste middelhavsmad, som Kirsten havde gjort klar til mig.

Jeg er virkelig privilegeret ;-)

Ingen kommentarer: