tirsdag den 6. august 2019

Fjerde feriedag





Morgenturen med hundene var igen i det flotteste vejr; hvor jeg dog bare nyder den totalt afstressende måde at starte dagen på.





Hjemme til morgenmad og kaffe, og så direkte videre til morgenturen med Kirsten, som inkluderede spisning af nogle brombær og hilsen på køerne.

Det føltes ret fedt allerede at have passeret 11.000 skridt kl. 9:30.


Mens Kirsten var oppe og handle gennemførte jeg min fitnesstræning, her indgår bl.a. de to 8 kg. håndvægte, jeg har lånt af min fitte coach Tina, mens hun er på ferie.

Vi besluttede ret spontant, at vi ville spise frokost på restaurant Malt i Køge, og det var et glimrende valg, som jeg har skrevet om i min madblog.


Hundene fik en kort luftetur, det var godt nok blevet varmt ud på eftermiddagen.

Jeg havde en aftale med Tina og Woody om at træne rally i Jersie, lidt blandet øvet/ekspert og inklusive felt. Jeg lavede en bane, med masser af stationære øvelser, lidt blandet øvet, ekspert, champion, og med nogle sekvenser, som jeg gerne ville træne med Max.

Træningen af Max var timet meget fint. Luftning på området, tilbage i bilen – og ja han fik hilst på Woody, Jay og Tina – banen blev stillet op (den var gjort klar på skilteholdere hjemmefra), og så gik Tina den med Woody og jeg med Max.

Der var nogle momenter, der kiksede med Max, men det var rene signalfejl fra min side. Max var fint på, slog ikke fra på noget tidspunkt, og jeg synes han virkede lidt overskudsagtig, en rar fornemmelse.

I anden runde gik jeg samme bane med modsat handling, og det gik endnu bedre, der var bare nogle signalfejl, som føreren igen må tage på sin kappe.

Max var en stjerne og jeg følte mig topmotiveret af vores fine samarbejde og Max’ energi, når vi legede.

Aftensmaden var en lækker salat, hverken Kirsten eller jeg kunne spise andet efter den skønne frokost.

Ingen kommentarer: