fredag den 4. oktober 2019

At fejre i det små


Jeg har masser af dejlige hundeminder, og et af de allerbedste er fra 4.oktober 2014, hvor Max blev DKRLCH. Jeg har naturligvis skrevet et blogindlæg den gang, og jeg husker dagen ganske tydeligt. Jeg talte med Amanda om den, for ikke så længe siden, og hun kunne også huske den …

Jeg kan huske en totalt fokuseret prøve, en æresplads som jeg var SÅ koncentreret om, at Anita (som dømte) helst ikke ville give feedback, og Amanda fortalte, at hun havde siddet som sekretær og holdt vejret. Vi fik 96 point og dermed det sidste certifikat, og det var en vidunderlig dag 😊

Prøven var arrangeret af Dansk Collie Klub, og blev afholdt ved Rishøj Idrætscenter i Køge. Meget apropos poppede mindet op dagen inden jeg selv skal dømme en rallyprøve for Dansk Collie Klub ved Rishøj Idrætscenter.


Banerne blev designet først på ugen, og Otto hjalp med at pakke bilen 😊

Han skal også med i morgen, for Kirsten skal til Leahs fødselsdag, og Otto skal ikke være hjemme alene i så lang tid. Jeg har heldigvis lavet aftaler, så han kan blive luftet, mens jeg dømmer.

I går var Kirsten og jeg for første gang til holdtræning sammen, på et TRX-hold hos Tina, vores fitte coach. 8 deltagere og træning, der fik pulsen i vejret og føltes godt. Og et fint supplement til vores ugentlige enetimer.

Arbejdsmæssigt skiftede jeg i dag til et nyt område, jeg drømmer om det som en fantastisk sidste opgave, inden jeg går på pension!

De sidste dage, har vi fejret i det små, uden at det egentlig var planlagt. Men som man se af ovenstående, og når man véd, hvor lidt jeg har brug for, for at skulle fejre, så var det oplagt.



Vores Meny i Solrød Centret har været igennem en ombygning og renovering, og bl.a. er der kommet en lille fiskeafdeling, som både i går og i dag havde østers, og med mit forhold til østers var det ret let: 12 stk. i går og 12 stk. i dag.


Derefter lammeryg (i går) og torsk (i dag), og champagne til begge dage.


Torsdag aften

Fredag eftermiddag

Jeg har ikke trænet med hundene overhovedet de sidste to dage, men vi har gået nogle dejlige ture, og det er ikke så dumt 😊

Ingen kommentarer: