søndag den 29. oktober 2017

Minder



Jeg havde tænkt at jeg ville rydde op på kontoret i dag. Jeg startede med rosetterne fra i år, som lå ovenpå en reol. Så gik der struktur i det, og jeg noterede dato, konkurrence, hund og sted bag på de enkelte. Det krævede lidt opslag i performancejournalen, jeg fik kigget i bloggen og læst nogle indlæg og så endte det hele med, at jeg fik styr på alle rosetterne for 2017 (oprydningen kommer jeg til en anden gang!).

Jeg har ikke talt dem, men der er en del :-)

Hver eneste roset er et minde om en prøve eller en serie af prøver, som var vigtig og som vi har trænet imod. Hver eneste af dem er noget specielt.

Tre af rosetterne har Megan fået, jeg måtte slå datoerne op.

Der var den uofficielle Nose Work prøve den 13. april, hvor hun vandt beholdersøget:


Og så var der de to som hun vandt i rally champion cup 2016/2017, for at være ældste hund og for at være bedste spaniel. Hun fik dem den 2. juni, 5 dage før vi måtte tage afsked med hende:


Der er rosetter fra Årets Hund i rally, DM i rally, NM i 6+, uofficielle Nose Work prøver, rallyprøver i massevis, HTM, FS, 6+. Og Lille Bjørns for at være gladeste hund i championklassen i Sabro.

Jeg valgte en roset fremfor legetøj til Lille Bjørn for hans 2. vinder i HTM i går, fordi det er noget særligt for mig, at han i en alder af 10½ år kan præstere så godt i HTM. Det gør prøverne ekstra hyggelige, når jeg kan have begge hundene med, ligesom jeg normalt har det i rally. Det minder dén roset mig også om.

Jeg er stor fan af rosetter ;-)

Ingen kommentarer: