tirsdag den 18. august 2015

Spændende bane


Spændende bane. Den må Tempo og jeg afprøve en dag”, skrev Christina, da jeg lagde championbanen fra i søndags ud. Vi lavede hurtigt en aftale om at mødes i aften i Jersie, og jeg fik lokket Amanda & Osseau, Lone & Du Der/Kizz Me og Susanne & Mikki med (det var nemt), og stillede selv med Megan og Max.

Banen blev stillet op og Lone kunne konstatere, at der var to rallydommere til stede, så pludselig blev det rigtig prøveagtigt med bedømmelser og feedback.

Jeg havde begge hunde fremme og se på under banegennemgangen, så kom Max i bilen da Megan skulle gå 1. bane, hun kom i bil bagefter, hvor jeg skulle dømme. Max, kom frem en runde før det blev hans tur. Og Megan kom på en gang til sidst. Så det blev ret prøveagtigt.

Megan var dejligt på i første runde. Der var et par øvelser som kostede 13 hver (1-2 skridt bakke og cirkel om fører begge højrehandlet), 3 3’ere og 5 1’ere = 60 point.

Men hun var på og glad og logrende. Supergodt.

Med Max ændrede jeg næsten alle sideskift til andre øvelser, og selvom der var lidt fravær under banegennemgang gik han pænt. 6 1’ere og 1 3’er på fremsending til kegle = 91 point og ok.

Foto: Amanda

Til allersidst gik jeg banen med Megan, hvor vi startede på højre side. Så var der kun 4 højrehandlede og 8 venstrehandlede skilte (+ 8 sodeskifter). Vi fik en 10’er på bak væk (jeg stoppede hende fordi hun bakkede skævt og nåede til et skilt), 6 3’ere og 2 1’ere = 70 point :-)

Vi skal arbejde med sitterne, og måske med tempoet og måske overveje kropsholdning?

Men rigtig god træningsaften og superhyggeligt selskab og jeg kom kun en halv time senere hjem end jeg havde lovet …

Jeg skal hilse fra Max og sige, at han har læst alle kommentarerne til hans blog i går, og er godt tilfreds med at ALLE bakker ham op. Han er også ret stolt af at der allerede er over 250 der har læst den på mindre end et døgn.

Hvis han ikke var så beskeden, ville han prale med det, men det ligger slet ikke til ham.

Tak til Amanda, Christina, Lone og Susanne for dejlig træningsaften.

Ingen kommentarer: