mandag den 19. november 2018

Balsam for sjælen


Det er meget sjældent jeg er sygemeldt, faktisk tæt på aldrig, men i dag var jeg SÅ tæt på. Men jeg tog på arbejde, det gik ok, men jeg tog tidligt hjem. Jeg fik en kop kaffe og nogle klejner, hvorefter Max og jeg tog turen ned på sydspidsen af Staunings Ø. En skøn tur i herligt vejr; det blæste, men var ikke for koldt. Jeg véd ikke om Max eller jeg nød turen mest, men det var bare den rene terapi for mig, lige hvad jeg havde brug for.

Telefonen var med, men kun brugt til at tage fotos.

Da jeg kom hjem opdagede jeg, at Mia havde tagget mig et opslag i en Nose Work-gruppe, om et par ledige pladser til NW1 i Hvalsø på lørdag. Jeg skrev straks og Jubii, jeg fik en plads til prøven, som jeg ikke anede var opslået før længe efter, at den var fuldtegnet.

Jeg kan også mærke, at det føles rigtigt godt at der står træning på programmet tre dage i denne uge: Rally hos Amanda i morgen, Nose Work hos Merete på onsdag og Tricks hos Johanna på fredag, det bliver en god uge.










Ingen kommentarer: