søndag den 25. november 2018

Nye mål, ny energi


Max’ køretøjssøg i går i Hvalsø (video. Mia Rasmussen)

Dagen har budt på en hyggelig tur til Oxie, med frokost i vaflernes tegn, først foccacia-vafler med kyllingebryst, chilidressing og salat, derefter dessertvafler med pistaiceis og solbærsyltetøj. Et sikkert hit hos børnene, især desserten 😊

Ellers har dagen stået meget på tanker om hundetræningen.

Mit blogindlæg i går aftes om Fremtiden kom meget spontant, og det har givet rigtig god energi. Det har givet to meningsfulde målepunkter og en perfekt anledning til at spole tilbage i tiden for at finde musik og koreografi frem.

Lille Bjørns Paddington-nummer var nemt. Vi har gået det senest 30.6.2018 og 9.9.2018, og 30.6 er filmet:



HTM3-udgaven, som vi gik 20.10 på Samsø, er kun en lettere udbygning af HTM2-udgaven, så det bliver nemt at genopfriske HTM2-udgaven til prøven 8.12.

Max’ FS1 til When I’m 64 har vi senest gået 5.6.2017 og 2.9.2017, og det fra 5.6 blev filmet:



Jeg har også fundet skemaet med koreografien frem, jeg har planlagt nogle ændringer, og dem arbejder jeg videre med de kommende dage. Jeg vil have mere flow i programmet, og det har kørt et par udgaver i hovedet, og er blevet overrasket over hvor hurtigt de cirka 1:40 går!

Louise, Anita og jeg har aftalt at mødes 3.12.2018 for at træne på Garbogaard, og til den tid har jeg naturligvis færdige udgaver klar af begge programmerne, så vi kan lave et par gode generalprøver.

Mia filmede Max og mit køretøjssøg i går, videoen kan ses fra oven. Det er endnu engang en bekræftelse af, hvor nyttigt det er med videooptagelser er. Jeg var så fokuseret på Max i går, at jeg slet ikke kunne huske at vi havde været hele vejen rundt om bilen og derefter om traileren, og hvor meget jeg egentlig skulle arbejde med at få Max tilbage på sporet.

Kirsten har set videoen, og spurgte om jeg ikke havde været bekymret for, at Max ville tisse op af bilen …. Det var jeg egentlig ikke, men jeg var sikker på at jeg skulle holde øje med ham hele tiden, for at han ikke skulle blive fristet til en markering på bilen og måske især i græsset.

Bundlinjen er, at vi fik arbejdet os systematisk frem til kilden, på en struktureret måde, og det har jeg klappet mig selv på skulderen for 😊

Ingen kommentarer: