søndag den 9. april 2017

Om at fejre succeser


Tak for alle lykønskningerne efter dagens rallyprøver!

Jeg var supertilfreds med alle prøverne! Megans var god underholdning for tilskuerne, og Max’ og Lille Bjørns prøver var alle virkeligt gode, de tre også med flotte point.

Selvfølgelig skal man fejre sine succeser. Så vi åbnede en flaske champagne til aften og nød det første glas i drivhuset.

Det var først og fremmest følelsen inden i mig, der gjorde, at jeg synes vi skulle fejre.

Det er ikke noget jeg tænker over til daglig, men det er ret sjældent jeg vinder konkurrencer. Jeg har nogle mål, og det er længe siden at resultatmål forsvandt i den sammenhæng.

Men, når jeg vinder, er det da ekstra tilfredsstillende :-)

Jeg tjekkede lige statistikkerne efter at Max vandt championklassen hos Conni i dag.


Det er ottende gang Max vinder en rallyprøve og det er første gang i championklasse, og det er da værd at fejre ekstra meget.

Med dagens resultater kom Max også ind på top 10 på rally champion cup listen for 2016/2017 og det er da også lidt sejt.

Ingen kommentarer: