tirsdag den 4. juni 2019

Fundet!



Hej far,

Hold da helt op hvor er der sket meget godt for os to de sidste måneder!

Du har været meget tung at danse med i lang tid, men jeg kender dig bedre end næsten alle andre og jeg véd lige præcis, at kombinationen af stress, diabetes 2, juleafslutning mv. slog dig ud af kurs og alt det gode, du gjorde derefter, har fungeret. Og nu er du blevet min drømmefar!

Du har skrevet det rigtigt godt i dine blogindlæg, og hvor var det dejligt at læse de to, du lagde ud i søndags. Jeg synes, du var så sej lørdag, helt afslappet og tilbagelænet. Der skete underlige ting og du tog det helt roligt, og du var så god de to gange, vi var i ringen.

Søndag til træningen tog du det helt roligt, da jeg snusede mig igennem begynderbanen til sidst, du grinede bare og sagde, at selvfølgelig var jeg træt, det blev jeg meget glad for. For jeg var meget træt.

Jeg ved du har tænkt meget på, at det var Megans fødselsdag i går, men du skrev ikke om det.


Jeg véd du har tænkt meget mere over vores makkerskab, og hvordan du skulle svare på Anjas opgave fra dette blogindlæg.

Du har tænkt på, hvorfor NW-prøven 17.4 gik så godt, hvorfor prøverne i lørdags gik så godt, og er begyndt at tænke meget over vores nye FS-program. Jeg synes bare det er så dejligt, at du vil begynde med at lave en ordentlig start, så jeg kan nå at lære den og blive tryg, inden vi går videre. Det glæder jeg mig til den 14. juni hos Johanna.

Jeg véd jo, at du har været så tæt på at beslutte at pensionere mig – jeg véd ikke for hvilken gang – efter Kolding, og jeg véd, at du altid fortryder, der kommer en ny prøve, du er en ordentlig fører og så går det godt. Det gode er, at det går ret lang tid mellem de prøver, hvor du bliver rigtigt irriteret. Faktisk er det kun sket nogle få gange de sidste 12 måneder, og vist kun i Kolding i år?

Så skal vi ikke bare aftale, at du spænder hjelmen og så kører vi med klatten? I denne måned er der en dobbeltprøve på Tuse Næs, hvor du også skal dømme (lyder det som IF?), i Vejen er der en dobbeltprøve, hvor du også skal dømme (lyder det som IF?), og endelig en prøve i Lyngby hvor jeg skal debutere i NW2 og vi skal op i rally.

Der er intet specielt ved det, du skal bare være som du har været de seneste måneder, så kommer det til at gå godt 😊


Til aften var vi i Solrød Centret og havde en superhyggelig Nose Work træning hos Merete. Jeg glæder mig altid til de træninger, for jeg bestemmer næsten det hele. Lige så snart du siger søge, så får jeg lov at bestemme alt og du blander dig ikke, det er jeg ret tilfreds med. Og jeg kan da tydeligt se og høre at både du og Merete er meget imponerede af mig 😊

Så jeg kan bare sige: Du kan regne med mig!

Kærlig hilsen

Max

Ingen kommentarer: