lørdag den 8. september 2018

Max og far together, Intet andet tæller

Foto: ANGI FOTO (Anne Gisselø)

Mit samarbejde med Max har udviklet sig meget de seneste 1-2 måneder. Ingen detaljer her, men I, der læser denne blog, har kunnet følge forløbet tæt. Ganske kort er det et spørgsmål om at acceptere Max som han er, elske ham 100 % på hans præmisser.

Men, der er risiko for tilbagefald, og det er jeg naturligvis meget opmærksom på, så jeg undgår at begå dumme fejl.

Annie har skrevet den allersødeste held og lykke note, hvorfra jeg har klippet titlen til indlægget.

Hun kender mig RET godt, og kommer med nogle gode råd i forhold til ting, jeg måske kunne glemme i kampens hede.

Det tror jeg ikke jeg gør, for jeg er blevet meget mere bevidst om Max’ og mit samarbejde, hele tiden. Men der kan altid ske noget uventet, og jeg skal bare være klar til at reagere på det i overensstemmelse med det, der er vigtigt – og huske at resultatet INTET betyder.

Det er måske lidt opstyltet, men det handler om det, som Björn Afzelius skriver i Du:

Du är den jag lever för, du finns med i allt jag gör
Du är den jag helst vill ha, du är den som gör mej glad

Det er ikke en ven, man svigter.

Ingen kommentarer: