mandag den 17. september 2018

3 x farfar


Så skete det endelig! Kl. 8:22 blev Astrid født! Jeg har fået at vide at navnet ikke nødvendigvis er det endelige valg, men det håber jeg det bliver, for det kan jeg rigtigt godt lide 😊

Hvad kan jeg sige? Alle i familien er superglade, det hele er forløbet fint, vi var mangeder havde håbet på en pige, og det fik vi!

Tre børnebørn: Frasse på 4 år, Leo på 2 år, og Astrid på godt 13 timer, mens jeg skrive dette, det er stort og skønt og dejligt.

Min todo-liste er alenlang, både den arbejdsmæssige og den private, men der kom en hel del hakker på begge i dag.

På den private har jeg bl.a.:
  • Fået styr på, at jeg kan deltage i næste runde af Amandas rallykonkurrencetræningshold – det blev flyttet fra onsdag til tirsdag, for at vi kunne komme indendørs, så det krævede lidt trylleri - men jeg VILLE bare på det hold
  • Placeringen af næste runde Nose Work-træning hos Merete, det endte med at blive et onsdagshold, når jeg nu ikke kunne fortsætte tirsdage
  • Gjort klar til lørdagens rallyprøve. Jeg har for længe siden designet mine to baner til DKK-prøverne på lørdag i Ballerup, de sidste kvalifikationsprøver til Årets Hund. Jeg skal dømme champion og ekspert, og skiltene er gjort klar i dag
  • Forberedt første oplæg til et indlæg som Tina Brigo-Hansen og jeg skal holde 29. september på Askov: ”Hvad skal der til, for at I som klub eller kreds kan tilbyde en helt ny aktivitet?
  • Fået styr på de sidste praktiske detaljer vedrørende en rallyprøve jeg skal dømme 30. september i Måløv
  • Forberedt noget af det, jeg skal have klar til næste møde i det nordiske rallyudvalg 2. oktober
  • Fået afklaret overnatning på Bornholm natten mellem 23. og 24. marts 2019
  • Fået sendt en mail som forhåbentlig resulterer i en god middag den 23. marts 2019
  • Fået brugt endnu et kg. æbler, det resulterede i 3 glas æblechutney med chili og kanel
  • Fået en portion æblegrød, den er bestemt ikke ringere dag 2
  • Fundet opskrifter på en æblemarmelade og en anden æblechutney, som skal afprøves de næste dage
I morgen står den på HTM-træning med Lonni og Nose Work hos Mette, onsdag på Rallytræning hos Amanda, og så skal vi da nok også et smut til Oxie og hilse på Astrid.

Ingen kommentarer: