mandag den 29. april 2019

Feriedag 3


Sidste feriedag, og den var virkelig tiltrængt. Jeg skrev i går, at jeg havde trukket Max fra den sidste rallyprøve i Lund pga. træthed hos hund og fører, og det var i den grad sandt!

Så vi sov lidt længere i dag og jeg fik dagen til at gå med fornuftige, afslappende og nyttige aktiviteter.


En lidt senere morgentur med den mest fantastiske solopgang.


En tur med Kirsten (uden hunde).

Lidt kommunikation med Lonni om NM i rally. I fredags kom den officielle besked fra NKU om at mesterskaberne i 2019 er godkendt, og det er stort. Reglerne blev offentliggjort i de nordiske lande i dag. Nu skal der inviteres til mesterskabet og alt muligt praktisk skal til at planlægges.

Jeg har en pinligt lang todo-liste, og i dag fik jeg ryddet noget op i den, bl.a. blev referatet af Sydkystens Hundeskoles generalforsamling den 19. marts skrevet og lagt på hjemmesiden.


Min C-Max skulle synes, jeg valgte Solrød Bilsyn, bookede en tid kl. 13.00 og fik en superflot service. Max var med og fik lært lidt om bilsyn 😉 Kirsten og jeg gik i vandet, ikke så længe, for der var en del tang, men lækkert var det.

Jeg havde for længst designet rallybanerne til den 3. maj og 4. maj, den til 3. maj blev gjort klar.

Jeg havde bestilt en bog på biblioteket, som skulle afhentes, jeg cyklede op efter den, og i det skønne vejr cyklede jeg en omvej hjem via Solrød Landsby og Jersie. 10 km.


Lidt afslapning, Max er verdensmester i det.

Jeg kom i tanker om at Kirsten ikke havde fået Søndags BT, så jeg cyklede op til Meny for at købe det, plus et par øl. Og da jeg havde betalt, opdagede jeg at de havde en Prosecco på tilbud, så den røg med!


Så jeg fejrede sidste feriedag med en lækker stout og vi fik begge Aperol med Prosecco.


Aftensmaden var en af vores yndlingsretter koreansk nakkekotelet på spidskålssalat dertil Live-a-Little.

Aftenen er sat til at afvikle mere på todo-listen.

Bare rolig. Jeg har bestemt ikke glemt weekendens rallyprøver, eller de foregående prøver, eller mine følelser osv.

Prøven i Nakskov var måske min bedste overhovedet følelsesmæssigt. Jeg havde det så godt, jeg grinede og smilede og håndterede begge prøver flot uanset resultater. Og når en vigtig person skrev til mig: ”jeg synes også du var super god! Det er meget rarere at se dig smile og glæde dig til prøverne …”, så véd jeg, at det ikke er helt galt 😊

Jeg havde det fint med både Nakskov og Lund, men specielt Nakskov var en fed dag, hvor jeg følte den perfekte indre balance, som jeg har kæmpet sådan med at nå.

Det lyder banalt, men det er sandt: Kirsten og jeg har nydt livet.

PS: Dette er mit blogindlæg nr. 1.992. Nr. 2.000 skal være specielt :-) Har du ideer, så send dem til mig pr. mail. Der er en lille præmie til bedste forslag :-)

Ingen kommentarer: