torsdag den 26. september 2019

Minder og hverdag


Der popper mange minder op på Facebook, som får mig til at svæve tilbage i tiden og genopfriske fx en prøve. I dag er det præcis 10 år siden Megan blev klubmester i LP3 i Spanielklubben, og Camilla tog bl.a. ovenstående foto, som jeg er totalt vild med.

Megan var en ganske speciel hund.

Det er Lille Bjørn, Max og Otto også. Det var Emmy, Otto (den første), Felix mfl. også.

Er det ikke fantastisk 😊 Hver eneste hund vi har er unik og (forhåbentlig) fantastisk og speciel på sin særegne måde.

I dag er der præcis én måned til at første dag af NM i rally er afsluttet. Vi sidder formentlig mod slutningen af festmiddagen, og der er sikkert en del, der har trukket sig tilbage, fordi de skal gå individuel finale dagen efter.

Der er masser af planlægningsaktiviteter i gang. I dag har jeg bl.a. haft telefonmøde med landsholdsleder Birgitte, som er det perfekte valg til den nyoprettede stilling som landsholdsleder for rallylandsholdet.

Hverdagen består i øvrigt af træning og prøver.

I dag trænede jeg med Otto i haven: Elefanten, setup og bukke begynder virkelig at ligne noget, han er skarp hr. Otto.

På et tidspunkt kiggede jeg mod huset, og så måtte jeg altså tage dette foto:


Max er tilsyneladende ikke helt tilfreds med, at det ikke er ham, der skal træne!

Det skal han så i morgen, hvor jeg har en aftale med Anita om eftermiddagen, og jeg skal træne Max og mit FS2-program, og sikkert lidt med Otto også.

Og så består hverdagen også af nogle lækre måltider!


I dag fråsede vi lidt, vi fik mulighed for at købe østers, jomfruhummer og rødfisk, og så fulgte der champagne og andet godt med 😊 Vi prioriterer at nyde livet …

Ingen kommentarer: